Jambori Antarabangsa Johor Ke-24

jamboree_antarabangsa_johor_2008

Jambori Antarabangsa Johor Ke-24 akan diadakan pada 18 hingga 23 Ogos 2008 bertempat di Kem Jubli Intan Tanjung Laboh, Batu Pahat. “Persaudaraan Pengakap”.

170 thoughts on “Jambori Antarabangsa Johor Ke-24

  1. idz

    salam pengaka….
    saya dari melaka…tlg hubungi sy..0172250262/doremon_idz@yahoo.com.my…..

  2. engku azhar

    salam..tuan sy pengumpul bedge2 pengakap,jd sy nak tanya masih ada lg kit lengkap sempena jamboree ni..sy jg pengumpul skaf2 pengakap sy tringin sgt nak kit lengkap jamboree ni jd sy harap ia masih ada..jika ada lg mcm mana sy nak dptkan.sy bnr2 ingin kan tuan..ni no untuk hubungi sy 0199998140 ( engku azhar ) jika msh ada mintak jasa baik tuan beritahu sy dgn segera..jika jamboree yg sblm ini pun masih ada kit nya beri tau sy ye tuan..sy mengharap..

  3. hasni

    mcmane sy nak join pengakap nie
    n kategori ape yg harus sy join
    sy pelajar kat salah sebuah kolej mara batu pahat
    sy harap rakan2 yg lain dapat membantu
    sy mmg bermionat nak join
    sbb sewaktu di sekolah menengah sy agak aktif r ngan pengakap daerah johor bahru
    harap kawan2 dapat tlg

  4. crapper...

    samekom..ada spa2 x leh bantu gua..
    mnat yg mndlam trhdap pgkap..
    bkas king scout kedah,skrg bljar kat kinta..ingt nak smbung kelana la kt sni…

  5. alim

    salam pengakap..
    sy seorang pgkap raja..skrg smbung blajar kt kinta perak..nak truskan aktvti kepengakapan tpi xthu d mna nak join scout kelana..
    harap ada yg sudi membantu..0134622612(halim)

  6. fatin dk smk sri gading bp. johor

    KPD AHLI PNGAKP SMK SRI GADING DIHRP DPT MNJLNKN TGASN DGN SMPRNA… KPD kak umi, azmi, kerol, amirul, piee, and syaza BNYK2KN BRSABR MSE KAT TANJUNG LABUH SNA. KAN KORANG NGAH AMIK UJIAN KAN, SO X YAH MANDI JDI KMBNG SKALI….HAHAHA…;P

  7. salleh

    saya dr sekolah smk senai dr daerah kulaijaya,
    saya nk tau lebih lanjut lagi tntng jambori pengakap

  8. zul

    sy ingin bertanye,
    adakah anugerah BP AWARDS akan diiktiraf seperti anugerah PENGAKAP RAJA?
    dan apakah lagi yg dapat dipakai selain amplet BP award?

  9. Ramjan Beeharry

    My name is Ramjan Beeharry and I’m from Mauritius. I am a Scouts Leader and my main hobby is Philately. Mauritius will be celebrating the 100th Anniversary of Scouting in Mauritius and in this context, I am actually collecting “Scouting on Stamps” of all around the world and “HIV and AIDS on Stamp”. I would be mounting an exhibition with all the stamps obtained.
    I would be pleased and grateful if you could send me any “Used” or “Mint Stamps” or “First Day Covers” of your country or any country in your region.
    I sincerely thank you for your consideration and contribution for my personal project,
    Yours,
    Scout Brother
    Ramjan Beeharry

    My Contact: Ramjan Beeharry
    Freeland Lane,
    Glen Park,
    Vacoas,
    Mauritius / Ile Maurice
    Indian Ocean

  10. yee

    who can help me find past the keahlian
    i think like very hard only
    want to read all about the scouts ah???????????

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>